<-اخبار بارسا-> href="http://newsofbarcelona.loxblog.com/rss.php" />

آنچلوتی:امیدوارم که نتیجه درخواست تجدید نظرمان برای

رونالدو خوب پیش برود

 

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید، امروز در کنفرانس خبری شرکت کرد و صحبتهایش را اینگونه آغاز کرد: "قبل از همه چیز، می خواهم به تیم بسکتبالمان تبریک بگویم، به مربی آنها پابلو لاسو، و به بازیکنانشان به خاطر کار فوق العاده ای که انجام دادند. امیدوارم ما هم موفقیت آنها را تکرار کنیم."

مارسلو و کوئنترائو: "هر دوی آنها در دسترس هستند اما من هنوز در مورد ترکیب فردا شب تیمم تصمیم نگرفته ام. فردا مشخص خواهد شد اما هر دوی آنها می توانند بازی کنند."

 

په په و راموس تنها یک کارت زرد تا محرومیت و از دست دادن فینال فاصله دارند: "هیچ مشکلی با این موضوع نداریم. واران بازی خواهد کرد و یکی از آنها استراحت خواهد کرد. واران نیاز به بازی کردن دارد و آن دو نیاز به یک استراحت."

 

صحنه های زشت در بازی رفت: "همانطور که قبلاً گفتم، بازی در میان دو تیم از یک شهر همیشه شدت بیشتری نسبت به بازی های دیگر دارد. همیشه در این بازیها فشار و جنگندگی بیشتر است. داخل زمین ممکن است حرف هایی رد و بدل شود اما همه نگرانی ما آمادگی کافی برای بازی است، به همین سادگی."

 

تشکیل جلسه بازیکنان در شب بازی: "فکر نمی کنم که پیش از چنین دیداری، دور هم جمع شدن بازیکنان در محل اقامت تیم مشکل بزرگی باشد. ما باید با همان قدرتی که در بازی رفت نشان دادیم به میدان برویم تا از هرگونه سورپرایز جلوگیری کنیم."

 

بحث ها در مورد داوری در اسپانیا: "فکر می کنم تفاوت اصلی قضاوت در اینجا در مقایسه با کشورهای دیگری که من کار کرده ام این است که فشار در اینجا خیلی بیشتر است. وقتی شما تحت فشار باشید، انجام دادن کار برایتان سخت تر می شود. در انگلستان، کار برای داوران راحت تر است – آنها نسبت به ایتالیا و اسپانیا تحت فشار کمتری هستند."

 

شروع بازی توسط بیل، بنزما و کریستیانو، علی رغم فرم اخیر خسه: "غیر ممکن است که در طول تمام فصل در مورد اینکه چه کسی انتخاب اول است، صحبت کنیم. خسه برای این تیم بازیکن مهمی است – همانطور که بیل، کریستیانو و بنزما هستند. مربیان در طول فصل خوش شانس هستند، هنوز بازی های زیادی تا پایان باقی مانده است."

 

آیا فکر می کنید در مورد ایسکو عدالت را رعایت می کنید؟ "جواب دادن به این سؤال بسیار سخت است... در مورد عادلانه بودن، باید بگویم که من برای کار کردن با یک بازیکن خاص اینجا نیستم – من اینجا هستم تا برای رئال مادرید کار کنم و به همین دلیل، حالا و دوباره، ممکن است نتوانم عدالت را در مورد برخی بازکنان رعایت کنم. ناراحتی ایسکو قابل فهم است و این طبیعی است که او مشتاق بازی کردن باشد. همانطور که گفتم، در حال حاضر او کمی تنبیه می شود اما امیدوارم در پایان فصل، بتوانم بگویم که او بازیکن مهمی برای تیم است. او وقتی بازی می کند عملکرد خوبی دارد و من هیچ شکی در مورد استعداد و آینده او در این باشگاه ندارم."

 

اظهارات خوانفران در مورد اینکه رئال مادرید و بارسلونا مورد لطف قرار می گیرند: "فکر می کنم در این مقطع از فصل، برخی تیمها هستند که شانس خوبی دارند و بقیه بدشانسی می آورند."

 

کریستیانو، تا قبل از بازی لیگ مقابل اتلتیکو محروم شد: "کریستیانو همیشه می خواهد بازی کند. فکر نمی کنم به خاطر اتفاقاتی که افتاد او در مقابل اتلتیکو حریص تر باشد. من تنها امیدوارم که نتیجه درخواست تجدید نظرمان خوب پیش برود."

 

واکنش مادرید در کورس قهرمانی لیگ: "ما خوب کار می کنیم چرا که در هر 3 تورنمنت زنده هستیم. ما خوش بین و مشتاق هستیم تا خوب کار کنیم، و از آنجا که وارد قسمت مهم فصل می شویم، این رضایت بخش است."

 

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1378852180221.jpg

 

آنچلوتی:امیدوارم که نتیجه درخواست تجدید نظرمان برای

رونالدو خوب پیش برود

 

کارلو آنچلوتی پیش از دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید، امروز در کنفرانس خبری شرکت کرد و صحبتهایش را اینگونه آغاز کرد: "قبل از همه چیز، می خواهم به تیم بسکتبالمان تبریک بگویم، به مربی آنها پابلو لاسو، و به بازیکنانشان به خاطر کار فوق العاده ای که انجام دادند. امیدوارم ما هم موفقیت آنها را تکرار کنیم."

مارسلو و کوئنترائو: "هر دوی آنها در دسترس هستند اما من هنوز در مورد ترکیب فردا شب تیمم تصمیم نگرفته ام. فردا مشخص خواهد شد اما هر دوی آنها می توانند بازی کنند."

 

 

په په و راموس تنها یک کارت زرد تا محرومیت و از دست دادن فینال فاصله دارند: "هیچ مشکلی با این موضوع نداریم. واران بازی خواهد کرد و یکی از آنها استراحت خواهد کرد. واران نیاز به بازی کردن دارد و آن دو نیاز به یک استراحت."

 

 

صحنه های زشت در بازی رفت: "همانطور که قبلاً گفتم، بازی در میان دو تیم از یک شهر همیشه شدت بیشتری نسبت به بازی های دیگر دارد. همیشه در این بازیها فشار و جنگندگی بیشتر است. داخل زمین ممکن است حرف هایی رد و بدل شود اما همه نگرانی ما آمادگی کافی برای بازی است، به همین سادگی."

 

 

تشکیل جلسه بازیکنان در شب بازی: "فکر نمی کنم که پیش از چنین دیداری، دور هم جمع شدن بازیکنان در محل اقامت تیم مشکل بزرگی باشد. ما باید با همان قدرتی که در بازی رفت نشان دادیم به میدان برویم تا از هرگونه سورپرایز جلوگیری کنیم."

 

 

بحث ها در مورد داوری در اسپانیا: "فکر می کنم تفاوت اصلی قضاوت در اینجا در مقایسه با کشورهای دیگری که من کار کرده ام این است که فشار در اینجا خیلی بیشتر است. وقتی شما تحت فشار باشید، انجام دادن کار برایتان سخت تر می شود. در انگلستان، کار برای داوران راحت تر است – آنها نسبت به ایتالیا و اسپانیا تحت فشار کمتری هستند."

 

 

شروع بازی توسط بیل، بنزما و کریستیانو، علی رغم فرم اخیر خسه: "غیر ممکن است که در طول تمام فصل در مورد اینکه چه کسی انتخاب اول است، صحبت کنیم. خسه برای این تیم بازیکن مهمی است – همانطور که بیل، کریستیانو و بنزما هستند. مربیان در طول فصل خوش شانس هستند، هنوز بازی های زیادی تا پایان باقی مانده است."

 

 

آیا فکر می کنید در مورد ایسکو عدالت را رعایت می کنید؟ "جواب دادن به این سؤال بسیار سخت است... در مورد عادلانه بودن، باید بگویم که من برای کار کردن با یک بازیکن خاص اینجا نیستم – من اینجا هستم تا برای رئال مادرید کار کنم و به همین دلیل، حالا و دوباره، ممکن است نتوانم عدالت را در مورد برخی بازکنان رعایت کنم. ناراحتی ایسکو قابل فهم است و این طبیعی است که او مشتاق بازی کردن باشد. همانطور که گفتم، در حال حاضر او کمی تنبیه می شود اما امیدوارم در پایان فصل، بتوانم بگویم که او بازیکن مهمی برای تیم است. او وقتی بازی می کند عملکرد خوبی دارد و من هیچ شکی در مورد استعداد و آینده او در این باشگاه ندارم."

 

 

اظهارات خوانفران در مورد اینکه رئال مادرید و بارسلونا مورد لطف قرار می گیرند: "فکر می کنم در این مقطع از فصل، برخی تیمها هستند که شانس خوبی دارند و بقیه بدشانسی می آورند."

 

 

کریستیانو، تا قبل از بازی لیگ مقابل اتلتیکو محروم شد: "کریستیانو همیشه می خواهد بازی کند. فکر نمی کنم به خاطر اتفاقاتی که افتاد او در مقابل اتلتیکو حریص تر باشد. من تنها امیدوارم که نتیجه درخواست تجدید نظرمان خوب پیش برود."

 

 

واکنش مادرید در کورس قهرمانی لیگ: "ما خوب کار می کنیم چرا که در هر 3 تورنمنت زنده هستیم. ما خوش بین و مشتاق هستیم تا خوب کار کنیم، و از آنجا که وارد قسمت مهم فصل می شویم، این رضایت بخش است."

 

 

http://www.up.kashuniha.ir/uploads/1378852180221.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: